Poplatky

INFORMACE PRO KLIENTY ČERPAJÍCÍ KOMPLEXNÍ LÁZEŇSKOU PÉČI

PRAKTICKÉ INFORMACE

KLP čerpá klient v době pracovní neschopnosti.
Délka léčení je stanovena na 21 nebo 28 dnů v závislosti na druhu indikace.
Platnost schváleného návrhu na KLP je 3 měsíce od data vystavení praktickým lékařem.
Pokud revizní lékař schválí průvodce pro pobyt dospělého klienta, hradí zdravotní pojišťovna průvodci ubytování a stravu.
Lázeňskou rehabilitaci lze v některých případech prodloužit. "Návrh prodloužení" opět schvaluje revizní lékař příslušné pojišťovny.
Zdravotní pojišťovna odesílá schválený návrh přímo do uvedených lázní, které klienta předvolají k nástupu nejpozději 5 pracovních dnů před nástupem na pobyt.

 

POPLATKY


Za rezervaci konkrétního termínu hradí klient administrativní poplatek ve výši 600Kč, který je platný celoročně pro rok 2022. Klient si může rezervovat termín čerpání KLP pouze v délce odpovídající příslušné indikaci. Parkování v areálu lázní 20 Kč/den. Doplatek za jednolůžkový pokoj 500Kč/noc.
Poplatek za bakon 50Kč/noc. Ubytovací poplatek 150Kč/noc. Poplatky se hradí při nástupu na pobyt.

Klient není povinen rezervovat si konkrétní termín čerpání KLP. 
Tzn., že smluvní lázeňské zařízení předvolá klienta nejpozději 5 pracovních dnů před nástupem na pobyt, po obdržení schváleného lázeňského návrhu od příslušné pojišťovny.


Vzhledem k aktuálnímu vývoji epidemiologické situace a případným dalším možným úpravám ve vydaných vládních nařízení si dovolujeme termín rezervace odložit na pozdější termín.

Rezervace budou zahájeny od 3. ledna 2022 na období

BŘEZEN až SRPEN 2022

Pokud chcete čerpat lázeňskou rehabilitační péči v měsíci lednu a únoru 2022, nechte si, prosím, standardně vystavit návrh u svého obvodního lékaře na základě doporučení odborného lékaře s uvedením Lázní Hodonín jako doporučené lázeňské místo.

Takto připravený návrh na lázeňskou léčbu zašlete ke schválení na vaši zdravotní pojišťovnu.  Po schválení návrhu revizním lékařem jej pošle zdravotní pojišťovna do Lázní Hodonín. Schvalovací proces na zdravotní pojišťovně obvykle trvá cca 21 dní od podání.

Po této lhůtě se můžete informovat telefonicky v Lázních Hodonín, zda jsme Váš návrh na lázeňskou léčbu již obdrželi, případně upravit termín nástupu, který Vám bude dle kapacitních možností stanoven.

Rezervaci na březen až srpen 2022 bude možné provést od 3.1.2022 pouze telefonicky v pracovní dny od 7.00 do 11.00 hodin na telefonních číslech: 518 395 502 (503, 505). Předpokládaný termín rezervací se může v závislosti na vývoji situace měnit. 

Při rezervaci je nutné uvést: 

  • jméno a příjmení
    datum narození
    adresa bydliště
    kontakt (e-mail, telefon)
    zdravotní pojišťovna
    indikace KLP
    požadovaný termín
    Pokud nebudou uvedeny všechny výše uvedené údaje, nebude Vám rezervace provedena. Rezervace se vztahuje pouze na termín, nikoliv na výběr dalších služeb.                                                                                                  

Kontakt na přijímací kancelář: 

Hana Krůzová, tel.: 518 395 503, kruzova@laznehodonin.cz

Tereza Vlčková, tel.: 518 395 502, vlckova@laznehodonin.cz

Romana Humpolíková, tel.: 518 395 505, humpolikova@laznehodonin.cz 

Vytisknout stránku Vytisknout stránku
3.0 180Hodnocení