Všeobecné informace

Na základě Vaší řádně vyplněné objednávky Vám přijímací kancelář Lázní Hodonín vystaví a zašle písemné potvrzení objednávky, číslo účtu a variabilní symbol pro možnost provedení platby, prostřednictvím České pošty či e-mailu a provede rezervaci pobytu.

Veškeré služby hradí klient. V ceně pobytu není zahrnuto pojištění, léky ani zdravotní materiál. Lázeňské pobyty jsou určeny osobám starším osmnácti let. Veškeré služby jsou v Lázních Hodonín poskytovány pod jednou střechou. 

Pokoje jsou k dispozici v den příjezdu od 11. hodin, v den odjezdu do 9. hodin. V případě že v odjezdový den opustíte pokoj v odpoledních či večerních hodinách (pokud nejste se zaměstnancem lázní dohodnut), bude Vám účtována i následující noc. Z provozně technických důvodů nelze garantovat Váš požadavek na rezervaci konkrétního pokoje. Kouření v prostorách budovy lázní, na terasách či balkónech je zakázáno. Pobyt se zvířaty není v lázních možný. Upozorňujeme Vás, že při ztrátě klíče, Vám bude účtována částka v plné výši výměny zámku. V případě ukončení pobytu před sjednaným termínem a nevyužití služeb (ubytování, stravování a stanovený léčebný program), Vám nebude rozdíl z ceny pobytu vrácen (tato skutečnost se týká samopláteckých klientů i klientů ZP).

Pokud jste držiteli SENIOR PASU, nahlaste tuto skutečnost při rezervaci pobytu. Na pozdější nárokování slevy * (při nástupu na pobyt, v průběhu pobytu či po absolvování pobytu), nebude brán zřetel na její uplatnění.

* sleva ve výši 5% se vztahuje na ubytování v minimální délce 6 nocí pro samoplátecký pobyt či pro klienty s příspěvkovou lázeňskou péčí.

Lázně Hodonín

Stravování

Stravování začíná v případě plné penze obědem v den příjezdu a končí snídaní v den odjezdu. Vyžaduje -li Váš zdravotní stav jiný typ stravy (diabetes, bezlepková dieta apod.), poznačte tuto skutečnost do objednávky. Změnu stravování je nutné upřesnit a dohodnout před nástupem na pobyt.

Úhradu pobytu je možno provést

  • převodním příkazem
  • platbnou v hotovosti před nástupem na pobyt (dle pokynů ve všeobecných smluvních podmínkách)
  • fakturou - prosíme o doložení objednávky s identifikačními údaji firmy (e-mailem nebo písemně)

Přijímáme platební karty: VISA, JCB, DINERS CLUB, EUROCARD, Master Card

Léčení

V rámci zdravotní konzultace v lázních bude posouzen Váš zdravotní stav a následně schválena nabídka předem objednaných procedur. U pobytů s posouzením zdravotního stavu v rámci zdravotní konzultace, které mají v programech předepsané procedury, lze skladbu procedur měnit pouze ze závažných zdravotních důvodů. Doporučujeme Vám, aby Váš ošetřující lékař předem schválil Vámi vybraný pobytový balíček na formulář, který přikládáme k potvrzení pobytu (toto doporučení je určeno zejména klientům nad 70 let). Svůj program si můžete rozšířit také aktuálně nabízenými procedurami v recepci lázní domu Eva, nebo v pavilonu Denních lázní, kde je hostům k dispozici i ceník léčebných procedur a dalších služeb.

Denní lázně - Bliss Day Spa

Pro vyplnění volného času je ubytovaným lázeňským hostům k dispozici léčebně relaxační centrum Denní lázně. Vstup je možný spojovacím krčkem přes lázeňský dům Vladimír. Provozní doba je celotýdenní do večerních hodin. K dispozci dle aktuální nabídky je dvohodinový vstup do wellness zóny (bazén, vířivky, čtyři druhy saun, odpočívárna), plavání, masáže, fit centrum, zážitková sauna. Informace Vám podá recepce Denních lázní (klapka 506).

Lázeňský bazén - dům Jindřich

Vždy v odpoledních hodinách ve všední dny do 21.00 hodin v sobotu a neděli do 20.00 hodin. Aktuální rozpis naleznete v recepci lázeňského domu Jindřich. Vstup do bazénu je určen pouze hostům, kteří absolvují pobyt v Lázních Hodonín (včetně ubytování, léčebného programu a stravy).

Aktuální rozpis je vždy vyvěšen u bazénu.
Vstup do bazénu si rezervujte v recepci lázeňského domu Jindřich, tel.: 518 395 574 - volejte po 14.00hodině). Úhradu vstupu do bazénu proveďte v recepci lázeňského domu Eva. 

Parkování

V případě, že přijedete osobním vozidlem, a budete během pobytu parkovat v areálu Lázní Hodonín, nahlaste recepčnímu na recepci SPZ vozidla. Nehlídaná parkovací plocha s kamerovým systémem je přímo u lázeňského domu Eva. K dispozici je 70 parkovacích ploch. Parkovné činí 20Kč/den.

Doprava a dostupnost

Lázně Hodonín se nachází v srdci Slovácka, v krajině jihovýchodní Moravy. Zdejší region je zapsán do mysli obdivovatelů jako proslulá úrodná oblast kvalitního vína, folklóru a rázovitých lidových tradic. Jedinečnou atmosféru dotváří vinařská a vodní turistika, stezky pro pěší i cyklisty, historické a kulturní památky, ale také řada folklorních akcí a festivalů. Město Hodonín je důležitým průmyslovým, dopravním a kulturním centrem. Hodonín disponuje dobrým napojením na regionální, republikové a mezinárodní dopravní systémy. Je hraničním městem se Slovenskou republikou, od rakouských hranic je vzdáleno cca 25 km. Od dálnice Praha – Brno – Bratislava je vzdálena pouhých 20 km.

  • Dálnice D2: Brno – Bratislava, EXIT 48 Břeclav (směr Hodonín, ulice Měšťanská)
  • Silnice: I/55 Břeclav – Olomouc, I/51 Brno - Hodonín – Trnava
  • I/54 Pohořelice – Kyjov – Veselí nad Moravou – Nové Mesto nad Váhom
  • Železnice: 330 Břeclav – Přerov
  • 340 Brno – Kyjov – Veselí nad Moravou – Vlárský průsmyk

Pravidla pro užívání internetu

Hosté v Lázních Hodonín mají možnost v rámci nabídky služeb ke svým potřebám užívat i internetovou síť.

  • Lázeňská budova EVA a VLADIMÍR - připojením se do vnitřní internetové sítě se host stává uživatelem této sítě.

 

Uživatel internetové sítě Lázní Hodonín souhlasí s níže uvedenými podmínkami a zavazuje se dodržovat pravidla v nich uvedená

Obsah souborů stahovaných/ukládaných uživatelem na server Lázní Hodonín nesmí být v rozporu s právním řádem České republiky.  

  • Nevlastníte-li PC, u hlavního vchodu vedle recepce, naleznete místo s internetem a PC, které je všem ubytovaným hostům po celou dobu pobytu k dispozici.
  • Bezdrátové Wi-Fi připojení je ve všech prostorách lázní zdarma.
  • Je zakázáno: stahování hudby, filmů, her, torrentů, pornografie a warez materiálů, zasílání nevyžádané pošty (spam), nelegální chování a nabídky, kompromitovat ostatní účastníky sítě.
  • Poskytovatel zajišťuje provoz vysílačů tak, aby jejich provoz byl plynulý a bez zbytečně dlouhých výpadků. Vysílač může být Poskytovatelem odstaven na nezbytně nutnou dobu z důvodu nutné údržby, a to i bez předchozího upozornění uživatelů.
  • Síť nemusí podporovat některé typy VPN a P2P (Peer-To-Peer) připojení sítě. Nežádoucí je dlouhé, souvislé stahování velkého množství dat, protože jsou tímto omezeni další uživatelé. Poskytovatel nezajišťuje instalaci, konfiguraci ani další podporu při instalaci zařízení uživatele.
  • Rychlost připojení ani odezva není v síti garantována a nemůže být uživatelem nijak vyžadována a nárokována. Uživatel využívá síť a kapacitu sítě tak jak je.
  • Poskytovatel je oprávněn okamžitě zamezit připojení uživatele ohrožující svým chováním infrastrukturu poskytovatele. Především platí nulová tolerance ke spamování (rozesílání nevyžádané pošty), snahy o kompromitaci ostatních uživatelů sítě a nadměrné využívání sítě.
  • V případě, že se uživatel nemůže připojit z důvodu slabého či žádného signálu, není toto důvod k hlášení závady v síti. Funkčnost služby v nepokrytých prostorách lázní nelze žádným způsobem nárokovat.
  • Jelikož je Wi-Fi pásmo veřejné a kdokoliv jej může využívat, je potřeba počítat s možností zahlcení či občasné zarušení frekvenčního pásma. Takovéto snížení kvality signálu nemůže poskytovatel řešit.
  • V případě nedostatečného Wi-Fi signálu, nebo zvýšeným požadavkům na rychlost připojení, doporučujeme koncovým uživatelům zakoupit si data prostřednictvím vlastního operátora.

 

Lázně Hodonín mohou rozsah poskytovaných služeb užívání internetové sítě v některých případech omezit. V případě nedodržení některých ustanovení těchto pravidel, můžete být od vnitřní internetové sítě odpojeni.

Vytisknout stránku Vytisknout stránku
3.5 84Hodnocení